15 Ocak 2013 Salı

Memleketteyim...

Memleketteyim; 15 gün sonra düştüm toprağıma. 

Güneşli sıcak ve yağmurlu geçen günleri başka yerlerde bırakarak geldim memleketime. 

Böğrümdeki acıyı, sızıyı da getirdim gelirken yanımda. Ama nasıl geldim anlatılamaz acılarla, ilk saatlerinde memleketimim topraklarına.   
Nasıl çıkmışım burada anlamıyorum ki? Buranın rüzgarları bir başka esiyor, sanki insanın ayaklarını kırmış gibi, halbuki ayağım falan sağlam. Nasıl çektim ben bu fotoğrafı? diye sormuyorum.

Her şeye karşılık geldim, soluma yatmaya...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Maraban seni iyi eder 2 günde abi. Tabi ya hem hasta hem yalnız ne işin var Datçalar da.Buradan marabanıza kucak dolusu selamlar ve sevgiler....

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağ olun yenge, geldim. Selamı söyledim.

Unknown dedi ki...

Hoşgelmişsiniz!

ÇAĞATAY dedi ki...

Eyvallah J.O. Sağ olun.